baner

Autor: redakcja UMJG

17.2.2023 - 7:52

Ruszył nabór wniosków o przystąpienie do programu „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”

Urząd Miasta Jelenia Góra, Departament Gospodarki Komunalnej, Wydział Ochrony Środowiska informuje wszystkich zainteresowanych rolników, iż rozpoczął się nabór wniosków dotyczących chęci przystąpienia do programu „Usuwanie foli rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” realizowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Program będzie obejmował odbiór z jednego ustalonego przez gminę punktu odpadów:

  • z folii rolniczych,

  • siatki i sznurka do owijania balotów,

  • opakowań po nawozach,

  • opakowań typu Big Bag.

Warunkiem koniecznym do realizacji programu jest zebranie przez tutejszy Urząd informacji dotyczących ilości posiadanych przez rolników tego typu odpadów pochodzących z działalności rolniczej. W związku z powyższym, rolnicy z terenu Miasta Jelenia Góra zainteresowani udziałem w programie proszeni są o złożenie wniosku (na druku urzędu – druk w załączniku) w Urzędzie Miasta Jelenia Góra, w Departamencie Gospodarki Komunalnej, Wydział Ochrony Środowiska na ul. Okrzei 10, p. 213 w terminie do 28.02.2023 r. do godz. 15:30.

UWAGA!

Program będzie realizowany jedynie w przypadku, gdy Miasto Jelenia Góra otrzyma dotację na ww. zadanie z zakresu usuwania folii rolniczych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W przypadku nieotrzymania ww. dotacji zadanie nie będzie realizowane.

Bliższe informacje można uzyskać w Departamencie Gospodarki Komunalnej, Wydział Ochrony Środowiska, ul. Okrzei 10, p. 213, lub pod numerem telefonu 75 75 46 223.

WNIOSEK