Ruszył nabór wniosków o przystąpienie do programu „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”
Urząd Miasta Jelenia Góra, Departament Gospodarki Komunalnej, Wydział Ochrony Środowiska informuje wszystkich zainteresowanych rolników, iż rozpoczął się nabór wniosków dotyczących chęci przystąpienia do programu „Usuwanie foli rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” realizowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Program będzie obejmował odbiór z jednego ustalonego przez gminę punktu odpadów:
-
z folii rolniczych,
-
siatki i sznurka do owijania balotów,
-
opakowań po nawozach,
-
opakowań typu Big Bag.
Warunkiem koniecznym do realizacji programu jest zebranie przez tutejszy Urząd informacji dotyczących ilości posiadanych przez rolników tego typu odpadów pochodzących z działalności rolniczej. W związku z powyższym, rolnicy z terenu Miasta Jelenia Góra zainteresowani udziałem w programie proszeni są o złożenie wniosku (na druku urzędu – druk w załączniku) w Urzędzie Miasta Jelenia Góra, w Departamencie Gospodarki Komunalnej, Wydział Ochrony Środowiska na ul. Okrzei 10, p. 213 w terminie do 28.02.2023 r. do godz. 15:30.
UWAGA!
Program będzie realizowany jedynie w przypadku, gdy Miasto Jelenia Góra otrzyma dotację na ww. zadanie z zakresu usuwania folii rolniczych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W przypadku nieotrzymania ww. dotacji zadanie nie będzie realizowane.
Bliższe informacje można uzyskać w Departamencie Gospodarki Komunalnej, Wydział Ochrony Środowiska, ul. Okrzei 10, p. 213, lub pod numerem telefonu 75 75 46 223.