Punkt obsługi klienta Wodnika.

Autor: redakcja UMJG

14.3.2020 - 8:01

Wodnik przeciwdziała rozpowszechnianiu się koronawirusa

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców Jeleniej Góry zmuszeni jesteśmy czasowo zreorganizować działanie naszej firmy – informuje spółka „Wodnik”.

Zgodnie z zaleceniem służb sanitarnych w sprawie ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa, Biuro Obsługi Odbiorców będzie nieczynne co najmniej do 27 marca. Nieczynny będzie także punkt windykacji oraz nasza kasa. – Zawieszamy instalowanie wodomierzy lokalowych – informuje spółka.

Wstrzymane będzie też sprawdzanie wskazań wodomierzy przez odczytywaczy. – Prosimy, by informacje o wskazaniach liczników, tak jak to było dawniej, zostawiali Państwo w drzwiach mieszkań, wysyłali e-mailem lub podawali telefonicznie – apelują przedstawiciele „Wodnika”. – Telefonicznie i drogą e-mail prosimy także, rozwiązywać wszystkie sprawy dotyczące projektów technicznych czy związanych z przyłączaniem do sieci wodociągowo - kanalizacyjnych.

Wszystkie niezbędne telefony i adresy można znaleźć na stronie internetowej: www.wodnik.net.pl