Komunikat w sprawie organizacji pracy Urzędu Miasta od dnia 24.01.2022r.
Szanowni Państwo,
ze względów bezpieczeństwa oraz w celu ograniczenia ryzyka związanego z szybkim rozprzestrzenianiem się pandemii SARS-CoV-2 oraz w trosce o zdrowie Państwa i Państwa rodzin od dnia 24.01.2022 zachęcamy do zdalnego załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Jelenia Góra, tj.:
-
telefonicznie,
-
pocztą e-mail,
-
za pomocą platformy e-PUAP.
W przypadku konieczności wizyty bezpośredniej w Urzędzie, informujemy, że wszystkie Wydziały będą otwarte w obowiązujących dotychczas godzinach pracy, jednak z uwagi na możliwość przebywania pracowników Urzędu na kwarantannie, izolacji domowej lub pracy zdalnej, część załatwianych spraw może ulec wydłużeniu.
Kierując się dobrem zarówno Państwa, jak i urzędników przypominamy o konieczności przestrzegania obostrzeń sanitarnych w budynkach Urzędu, tj. dezynfekcji rąk, noszeniu maseczki i zachowaniu dystansu społecznego.
Informujemy również, że Prezydent oraz jego zastępcy nie będą spotykać się osobiście z mieszkańcami w ramach skarg i wniosków.
Za powstałe niedogodności i utrudnienia przepraszamy.
Poniżej przedstawiamy dane kontaktowe w zakresie najczęściej załatwianych spraw:
WYDZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA:
Dowody osobiste: 75 75 49 867 lub 75 75 49 865
Ewidencja ludności (meldunki): 75 75 49 863
Ewidencja działalności gospodarczej: 75 75 46 355
e-mail: wok@jeleniagora.pl, tel. 75 75 46 356
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI:
Prawa jazdy: 75 75 46 280
Rejestracja pojazdów: 75 75 46 234, 75 75 46 284, 75 75 49 881, 75 75 49 882
Ewidencja pojazdów: 75 75-46 260
e-mail: komunikacja@jeleniagora.pl
W celu zachowania bezpieczeństwa i komfortu obsługi, prosimy o elektroniczną rezerwację wizyt w systemie kolejkowym https://bezkolejki.eu/umjgora
URZĄD STANU CYWILNEGO:
Rodzaj sprawy |
Nr telefonu |
wydanie odpisu aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu |
75 75 46 113, 75 75 46 114, 75 75 46 115, 75 75 46 190, 75 75 46 191 |
rejestracja urodzenia dziecka |
75 75 46 113, 75 75 46 114, 75 75 46 115, 75 75 46 190, 75 75 46 191 |
uznanie ojcostwa dziecka |
|
zawarcie małżeństwa |
|
rejestracja zgonu |
75 75 46 113, 75 75 46 114, 75 75 46 115, 75 75 46 190, 75 75 46 191 |
zmiana imienia i nazwiska |
|
sprostowanie, uzupełnianie aktu stanu cywilnego |
|
przeniesienie do rejestru stanu cywilnego zagranicznego dokumentu stanu cywilnego w drodze transkrypcji |
|
zaświadczenie o stanie cywilnym |
|
zaświadczenie stwierdzające, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo |
|
medale za Długoletnie Pożycie Małżeńskie |
W celu zachowania bezpieczeństwa i komfortu obsługi, prosimy o elektroniczną rezerwację wizyt w systemie kolejkowym: https://bezkolejki.eu/uscumjgora/
DEPARTAMENT FINANSÓW:
PODATKI / OPŁATY ZA ODPADY KOMUNALNE:
Informację o stanie swoich zobowiązań z tytułu:
podatków, uzyskać można pod numerami
75 75 46 236 lub 75 75 49 014 (księgowość podatkowa)
opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, uzyskać można pod numerem
75 75 49 887 lub 75 75 49 877 (księgowość podatkowa)
e-mail: podatki@jeleniagora.pl
KSIĘGOWOŚĆ DOCHODÓW NIEPODATKOWYCH
Dzierżawy : 75 75 46230
Służebność : 75 75 49016
Wieczyste użytkowanie i przekształcenia (Gmina): 75 75 46229
Wieczyste użytkowanie i przekształcenia (Skarb Państwa) 75 75 46233
Opłaty za parkowanie bez ważnego biletu: 75 75 46216
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU
https://geodezja.jeleniagora.pl
ul. Ptasia 2-3
tel. 75 75 49 852
email: geodetamiasta@jeleniagora.pl
podziały nieruchomości pok. 229
tel. 75 75 46 245
nadawanie numerów adresowych pok. 225
tel. 75 75 46 227
Referat Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
tel. 75 75 49 842
sprzedaż map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów pok. 223
tel. 75 75 49 840
email: sprzedaz.geodezja@jeleniagora.pl
Narady koordynacyjne - uzgadnianie dokumentacji projektowej pok. 224
tel. 75 75 49 845
email: zudp@jeleniagora.pl
Zgłoszenia prac geodezyjnych pok. 231
tel. 75 75 49 846
email: modgik@jeleniagora.pl
WYDZIAŁ ARCHITEKTURY, URBANISTYKI I BUDOWNICTWA
Referat budownictwa (zgłoszenia budowy, pozwolenia na budowę)
tel. 75 75 49 847 lub 75 75 46 281
Referat Architektury i Urbanistyki (plany miejscowe, warunki zabudowy, samodzielność lokali)
75 75 46 331, 75 75 46 329 lub 75 75 46 262 (warunki zabudowy)
WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA
75 75 46 264, 75 75 46 306, 75 75 49 855
e-mail: srodowisko_um@jeleniagora.pl
WYDZIAŁ GOSPODARKI ODPADAMI
nieruchomości zamieszkałe:
druk deklaracji DGO-1:
https://miasto.jeleniagora.pl/sites/default/files/ODPADY/DGO-1%20edytowalna.pdf
nieruchomości niezamieszkałe:
druk deklaracji DGO-2: https://miasto.jeleniagora.pl/sites/default/files/Ochrona_Srodowiska/DGO-2.pdf
reklamacje:
e-mail: odpady@jeleniagora.pl
WYDZIAŁ TRANSPORTU I ZARZĄDZANIA RUCHEM
tel. 75 75 46 399
tel. 75 75 46 293
email: transport@jeleniagora.pl
DEPARTAMENT EDUKACJI:
1. 75 75 46 388 (dyrektor)
2. 75 75 46 341 (naczelnik)
3. 75 75 46 385 (organizacja)
4. 75 75 46 138 (projekty)
e-mail edukacja@jeleniagora.pl
Wykaz pozostałych numerów telefonów do wydziałów merytorycznych znajduje się na stronie internetowej Miasta w zakładce: serwis samorządowy – kontakt:
https://bip.jeleniagora.pl/artykul/2/3/dane-podstawowe
Data artykułu: 24.01.2022