Informacja na temat pracy Urzędu Miasta
Informujemy, że dokładamy wszelkich starań aby obecna sytuacja spowodowana wystąpieniem stanu pandemii wywołanym przez SARS-CoV-2 nie wpływała negatywnie na jakość świadczonych przez Urząd Miasta Jelenia Góra usług, jednak w związku z coraz większą liczbą pracowników Urzędu przebywających na kwarantannie lub w izolacji czas oczekiwania na załatwienie sprawy w Urzędzie może być wydłużony.
Jednocześnie informujemy, że ze względu na znaczne ograniczenia w funkcjonowaniu okolicznych Urzędów, w Mieście Jelenia Góra obsługiwani są nie tylko mieszkańcy Jeleniej Góry ale także okolicznych gmin i powiatów. W okresie od stycznia do końca marca 2021 r. Urząd Stanu Cywilnego przyjął i obsłużył ponad 340 osób spoza Miasta, natomiast do Centrum Obsługi Klienta w celu załatwienia spraw związanych z dowodami osobistymi lub działalnością gospodarczą umówiono na wizytę ponad 400 osób.
Dlatego prosimy o zrozumienie i przypominamy o konieczności ograniczenia bezpośrednich wizyt w Urzędzie Miasta Jelenia Góra i o załatwianie wszystkich możliwych do zrealizowania spraw drogą elektroniczną (np. za pośrednictwem platformy ePUAP, telefonicznie, poprzez e-mail).
W przypadku braku możliwości skorzystania z drogi elektronicznej załatwienie osobiście spraw w Urzędzie będzie możliwe jedynie po uprzednim wyznaczeniu przez urzędnika terminu i godziny indywidualnego przyjęcia.
Możecie Państwo umawiać się na indywidualną godzinę przyjęcia telefonicznie lub poprzez e-mail. Urzędnik poinformuje Państwa jakie dokumenty należy przedłożyć, aby sprawa została niezwłocznie rozpatrzona. Wszystkie Wydziały są dla Państwa dostępne pod numerami telefonów zamieszczonymi na naszej stronie internetowej.
Konieczność umówienia wizyty, nie dotyczy rejestracji zgonów oraz sporządzania aktów zgonów.