Informacje z Urzędu Miasta
Od dnia 01.07.2021 r. sprawy związane z transportem osób i rzeczy dotychczas realizowane w Wydziale Komunikacji, zostały przeniesione do Wydziału Transportu i Zarządzania Ruchem.
W związku z powyższym wszystkie wnioski z zakresu uprawnień transportowych, w szczególności dotyczących:
UDZELANIA LICENCJI :
- na taksówkę,
- na przewóz osób samochodem osobowym,
- na przewóz osób samochodem o liczbie miejsc od 7 do 9 osób łącznie z kierowcą,
WYDAWANIA ZAŚWIADCZEŃ:
- na potrzeby własne w transporcie osób i rzeczy,
- na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego,
WYDAWANIA ZEZWOLEŃ:
- na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w transporcie osób i rzeczy,
- na linie regularne,
- na linie regularne specjalne,
należy kierować do Wydziału Transportu i Zarządzania Ruchem, znajdującego się w budynku Urzędu Miasta przy ul. Stefana Okrzei 10 (II piętro).
Telefon do kontaktu z urzędnikiem: 75-75-49-036 lub 75-75-46 220
e-mail: komunikacja_miejska@jeleniagora.pl.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że od dnia 01.07.2021 r. punkt kasowy zlokalizowany w budynku Ratusza zostaje zlikwidowany. Opłaty wynikające z czynności prowadzonych przez Urząd Stanu Cywilnego będzie można realizować w formie bezgotówkowej na stanowisku obsługi.
Jednocześnie informujemy, że wpłaty na rzecz Urzędu Miasta można dokonywać bez prowizji:
- w punkcie kasowym przy ul. Sudeckiej 29 w godzinach otwarcia Urzędu
- w punkcie kasowym przy Pl. Piastowskim 14 w godzinach 8:00 - 15:30
- w oddziałach Banku Millenium przy ul. 1 Maja 10 i placu Kardynała Stefana Wyszyńskiego 52 - w godzinach pracy banku
oraz w każdej placówce Poczty Polskiej – prowizja wg cennika