Jesienna zbiórka liści odbędzie się w dniach 24-28 października 2022 r. oraz 21-25 listopada 2022r.

Autor: redakcja UMJG

14.10.2022 - 13:31

Jesienna zbiórka liści odbędzie się w dniach 24-28 października 2022 r. oraz 21-25 listopada 2022r.

Zbiórka odpadów obejmie tereny zamieszkałe i niezamieszkałe (z wyjątkiem przypadków prowadzenia działalności gospodarczej związanej z wytwarzaniem odpadów zielonych np. ogrodnictwo, rolnictwo, sprzątanie terenów zielonych itp.).

Worki z liśćmi proszę wystawiać w terminach zgodnych z harmonogramem odbioru bioodpadów.

Liście powinny być wystawiane, w workach brązowych. Dopuszczalne jest wystawienie w czarnych workach. W przypadku wystawienia liści w workach czarnych prosi się o dodatkowe oznakowanie worków napisem BIO.

Zakup worków do celów zbiórki liści obciążają właścicieli nieruchomości.

Przypominamy, że worki w kolorach: żółtym, zielonym i niebieskim przeznaczone są wyłącznie do wysegregowanych odpadów tj. metali i tworzyw sztucznych, szkła i papieru. W związku z powyższym liście wystawione w workach kolorowych (żółtym, zielonym i niebieskim) nie spełniają wymogów wynikających z § 6 uchwały nr 276.XXVI.2020 Rady Miejskiej Jeleniej Góry z dnia 8 grudnia 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Jeleniej Góry i nie będą odbierane.

W przypadku nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne koniecznie jest złożenie deklaracji zmieniającej DGO -2.

Wszelkie zgłoszenia przyjmowane są pod numerem telefonu:
Urząd Miasta Jelenia Góra - 75 75 49 004, 75 75 49 884