Informacje z Urzędu Miasta

Autor: redakcja UMJG

30.6.2021 - 13:40

Informacje z Urzędu Miasta

 

 

Od dnia 01.07.2021 r. sprawy związane z transportem osób i rzeczy dotychczas realizowane w Wydziale Komunikacji, zostały przeniesione do Wydziału Transportu i Zarządzania Ruchem.

W związku z powyższym wszystkie wnioski z zakresu uprawnień transportowych, w szczególności dotyczących:


UDZELANIA LICENCJI :

  • na taksówkę,
  • na przewóz osób samochodem osobowym,
  • na przewóz osób samochodem o liczbie miejsc od 7 do 9 osób łącznie z kierowcą,

WYDAWANIA ZAŚWIADCZEŃ:

  • na potrzeby własne w transporcie osób i rzeczy,
  • na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego,

WYDAWANIA ZEZWOLEŃ:

  • na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w transporcie osób i rzeczy,
  • na linie regularne,
  • na linie regularne specjalne,

należy kierować do Wydziału Transportu i Zarządzania Ruchem, znajdującego się w budynku Urzędu Miasta przy ul. Stefana Okrzei 10 (II piętro).

Telefon do kontaktu z urzędnikiem: 75-75-49-036 lub 75-75-46 220

e-mail: komunikacja_miejska@jeleniagora.pl.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informujemy, że od dnia 01.07.2021 r. punkt kasowy zlokalizowany w budynku Ratusza zostaje zlikwidowany. Opłaty wynikające z czynności prowadzonych przez Urząd Stanu Cywilnego będzie można realizować w formie bezgotówkowej na stanowisku obsługi.

Jednocześnie informujemy, że wpłaty na rzecz Urzędu Miasta można dokonywać bez prowizji:

  • w punkcie kasowym przy ul. Sudeckiej 29 w godzinach otwarcia Urzędu
  • w punkcie kasowym przy Pl. Piastowskim 14 w godzinach 8:00 - 15:30
  • w oddziałach Banku Millenium przy ul. 1 Maja 10 i placu Kardynała Stefana Wyszyńskiego 52 - w godzinach pracy banku

oraz w każdej placówce Poczty Polskiej – prowizja wg cennika